Agent de vanzari prin telefon - Ploiesti

Vodafone

11-12-2010 | EXPIRA LA 17-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Identifica si intelege nevoile de comunicare ale clientilor cu scopul de a propune spre
vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
• Furnizeaza informatii clientilor, atat a celor care folosesc serviciul cu cartele preplatite cat
si a celor care folosesc serviciul cu abonament precum si a clientilor potentiali, persoane
fizice si juridice, despre caracteristicile produselor si serviciilor, preturile, livrarea, conditiile
contractuale, garantie si asistenta tehnica. Angajatul discuta, de asemenea, aspecte legate
de facturi si facturare. Angajatul va promova imaginea companiei si beneficiile produselor si
serviciilor Vodafone.
• Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de servicii cu scopul de a incheia cu
succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor de vanzare agreate prin
acordul individual de performanta;
• Trimite clientilor ofertele discutate prin fax/e-mail, in scopul obtinerii acordului si incheierii
contractului;
• Genereaza in cel mai scurt timp de la incheierea apelului de telesales formularele care
cuprind detalii despre clientii care doresc incheierea unui nou contract (complete si corecte)
catre departamentul de vanzari sau catre dealerii din Top16, cu scopul de a facilita achizitia
clientilor noi;
• Transmite rapoarte periodice catre manager sau managerul campaniei privitoare la
rezultatele campaniei pe care o desfasoara;
• Proceseaza eventualele reclamatii ale clientului intr-o maniera profesionista si politicoasa,
pentru a rezolva toate aspectele ce tin de competenta sa. Angajatul trebuie sa cunoasca si sa
inteleaga problematica pentru a putea rezolva reclamatia prompt si conform instructiunilor
stabilite. Angajatul va transmite spre analizare reclamatiile mai complexe specialistului de
Relatii cu Clientii sau managerului.
• Asigura legatura cu departamentul de vanzari si departamentul de logistica pentru a grabi
livrarea, pentru a dezvolta legaturi specializate si pentru a transmite reclamatiile sau
solicitarile clientilor. Problemele si întrebarile de natura tehnica se transmit personalului de
la serviciul de asistenta tehnica.
• Colecteaza informatii corecte si complete despre clientii (potentialii clienti) cu care
interactioneaza si inregistreaza aceste informatii in bazele de date ale companiei;
• Tine evidenta motivelor pentru care clientul l-a contactat, cu scopul de a mari gradul de
satisfacere a clientilor ca urmare a intelegerii depline a nevoilor fiecarui client si pentru
personalizarea modului sau de a aborda fiecare client si prin identificarea motivelor generale
sau specifice ale cererilor si reclamatiilor clientului. Aceasta presupune identificarea corecta
a cererilor clientilor si codificarea exacta a interactiunii.


CERINTE

-Studii liceale finalizate
-Experienta de minim 3 luni in vanzare
-Cunostinte de limba engleza la nivel conversational


DESCRIEREA FIRMEI

Why Vodafone?

Did you know how did we get our name? Our founders had their eyes firmly on our future. They were so enthusiastic about mobile telecommunications that they forecast that one day people would do more than talk over their phones. So they gave us a future-proof name that embraces both voice and data: VOice and DAta mobile communication: Vodafone.
Today our founders’ dreams are a reality and the name they invented is a powerful global brand.

Vodafone is the world’s leading telecommunications company. Millions of people in every corner of the globe choose Vodafone to talk text and connect to data services that help them make the most of every day.
Our success comes from the outstanding people that make up the global team. Many of the tasks we face are more than anyone can do alone, so our future depends on attracting, rewarding and retaining those who share our ‘can-do’ attitude.
We’re building a culture that makes us feel valued, we feel empowered to get the job done, we work together and help others do the same, and we’re passionate about being the communications leader in an increasingly connected world
Because our business is becoming more and more complex by the day, we’re constantly looking for new ways to support, coach and develop our people. Whatever your area, you can expect ongoing learning opportunities that will help you develop your abilities.
When we say we’re passionate about our people, it’s more than just a phrase. It’s a way of working.
Why not choose Vodafone for your next career move? You can search and apply for current opportunities via the links below.