09-11-2008 | EXPIRA LA 15-11-2008
Job expirat
- planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului
- raspunde de realizarea obiectivelor de vanzari bugetate si propune actiuni de crestere a vanzarilor
- participa la selectia angajatilor din subordine, se implica activ in instruirea si integrarea noilor angajati
-evalueaza periodic personalul din magazin
- pune in aplicare si asigura respectarea politicii comerciale a firmei si a procedurilor existente.
- raspunde de aspectul comercial al magazinului
minim studii liceale
experienta in activitatea comerciala minim 3 ani
experienta manageriala in retail constituie un avantaj
foarte bune cunostinte comerciale si de gestiune
abilitati de comunicare si relationare
orientare catre client
cunostinte operare PC – MS Office
persoana orientata spre rezultate
-pachet salarial atractiv
- instruire profesionala
-sansa dezvoltarii unei cariere profesionale intr-un mediu dinamic si motivant
Companie multinationala - parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize - ce detine la nivel national o retea de 41 de magazine alimentare de tip discount.