REPREZENTANT VANZARI ARGES ¿ PRODUSE FARMACEUTICE

ABC Human Capital

30-11-2006 | EXPIRA LA 06-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Clientul nostru este prima companie de import si distributie nationala de medicamente infiintata in Romania, mentinandu-se in topul companiilor de profil cu aceleasi rezultate excelente de mai bine de 16 ani.
- Compania asigura necesarul de produse farmaceutice pentru aproximativ 2500 de clienti din toata tara, participand in mod activ la asigurarea si mentinerea starii de sanatate a populatiei si la imbunatatirea calitatii vietii.
RESPONSABILITATI
- Realizarea planului de vanzari/ incasari pe zona alocata
- Mentinerea si dezvoltarea retelei de clienti pe zona alocata
- Intretinerea, dezvoltarea si pastrarea relatiei cu clientii din zona atribuita - ARGES
- Realizarea vanzarii produselor prin prezentarea ofertelor generale / speciale
- Negocierea conditiilor comerciale
- Incasarea de la client a contravalorii produselor livrate
- Stabilirea discount-urilor acordate clientilor
- Livrarea produselor in regim de urgenta
- Analiza relatiei furnizor-client, monitorizarea gradului de satisfactie al clientilor si efectuarea de propuneri in vederea optimizarii acestor relatii
- Preluarea coletelor de la farmacistul din depozit si distributia lor rapida la clienti, in sitiatii urgente, respectand modul de completare al documentelor cu regim special
- Mentinerea permanenta a relatiilor de colaborare cu reprezentantii locali ai distribuitorilor
- Prospectarea periodica a pietei, actualizarea bazei de date, identificarea potentialilor clienti si atragerea acestora
- Pregatirea rapoartelor de activitate sia altor rapoarte speciale cerute de Directorul Zonal.


CERINTE

- Experienta de minim 1 an in domeniul VANZARILOR, de preferinta in FARMACEUTICE ¿ constituie avantaj, sau experienta in FMCG
- Cunoasterea pietei locale de distributie - constituie avantaj
- Studii superioare, de preferinta Academia de Studii Economice ¿ prezinta avantaj
- Permis de conducere, categoria B
- Domiciliu stabil in Pitesti
- Abilitati de planificare si organizare a activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate
- Excelente abilitati de comunicare si interrelationare personala, organizat, spirit de initiativa, analitic, flexibil, adaptabil, capacitate de lucru in echipa, bun negociator.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei de peste 6 castigata de fondatorii companiei, in acest domeniu vast , complex , provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.