RECEPTIONER SERVICE – Autorizat ITP

Adecco Resurse Umane

19-10-2007 | EXPIRA LA 18-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Asistenta clientilor in toate problemele specifice unui atelier de reparatii auto
-Cmpletarea fisei de cu autovehiculele aflate in reparatie
-Preluarea autovehiculelor de la clienti in vederea repararii sau intretinerii acestora.
-Informarea clientilor cu privire la starea tehnica a autovehiculului
-Informarea clientilor cu privire la ofertele speciale si la ofertele de accesorii, etc
-Urmareste procesul de service


CERINTE

- Studii superioare AR
- Experienta in domeniul service 3-4 ani
- Experienta pe o pozitie similara 2 ani
- Engleza/ Germana fluent
- Certificat de atestare RAR
- Bune abilitati de comunicare si organizare
- Cunostinte Pachet Office
- Permis de conducere categoria B


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant,
Training de specialitate,
Oportunitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu de lucru dinamic si profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate