MANAGER DE HOTEL

Advanced ManSolutions

07-04-2008 | EXPIRA LA 07-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Managerul general coordoneaza intreaga activitate a echipei hoteliere in operatiile de zi cu zi cu scopul de atingerea unui nivel de profitabilitate cat mai ridicat si a satisfactiei clientilor in conformitate cu standardele impuse de companie.
- Managerul general este responsabil pentru planificarea operationala, de marketing, resurse umane si alte planuri de business
- Este responsabil pentru managementul de zi cu zi a intregii activitati din hotel
- Se caracterizeaza prin responsabilitate comerciala pentru planificare, organizare si conducere a tuturor serviciilor din cadrul hotelului
- Management financial – pregatirea bugetului, a strategiilor de marketing si atingerea targetelor impuse
- Indentificare de noi perspective de vanzare a serviciilor si dezvoltarea afacerii
- Gasirea unui echilibru intre asigurarea satisfactiei clientilor si management profitabil, asigurarea viabilitatii financiare a firmei asigurand si lucrul de echipa a angajatilor

Activitati tipice de lucru pot include:
- dezvoltarea afacerii
- managmentul bugetelor si a planurilor financiare
- monitorizare statistica si financiara
- atingerea targetelor de profit
- recrutarea, formarea si monitorizarea angajatilor
- planificarea orarului de lucru
- intalnirea, intampinarea oaspetilor
- reactie la plangerile si comentariile oaspetilor
- rezolvarea problemelor aparute
- supervizarea evenimentelor si a conferintelor din cadrul hotelului
- supervizarea serviciilor de intretinere si aprovizionare
- asigurarea eficacitatii securitatii
- inspectii de proprietate si servicii
- asigurarea ordinii activitatii hotelului in ceea ce priveste legislatia, sanatatea, siguranta si alte reglementari interne


CERINTE

- Studii superioare (preferabil: Turism/ Economie)
- Experienta anterioara in hotel management
- Cunostinte practice de management general (de la abordarea oaspetilor pana la administrarea bugetului)
- Excelente abilitati de comunicare si interpersonale
- Abilitatea de conducere si formare a personalului hotelier
- Imagine profesionala, nivel etic ridicat
- Energie, entuziasm si incredere de sine
- Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze (cunoasterea unei alte limbi straine de circulatie constituie avantaj)
- Excelente abilitati de lucrul cu calculatorul


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Advanced ManSolutions este o companie specializata in furnizarea de solutii avansate de recrutare, selectie si evaluare de personal. Pentru mai multe detalii accesati site-ul nostru, ww.advancedman.ro.
Clientul nostru este unul dintre cele mai cunoscute hotele din Pitesti