Inginer Proces - Pitesti

Adecco Romania

11-03-2010 | EXPIRA LA 17-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizeaza documentatia tehnologica.
- Actualizeaza datele din programul de eficienta al departamentului Productie.
- Realizeaza si expediaza prototipurile de test.
- Participa la realizarea proiectelor noi.
- Participa la analizarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la client.
- Realizeaza si actualizeaza PFMEA in echipa.
- Analizeaza fluxul de productie si propune imbunatatiri in procesul de tehnologic


CERINTE

- Studii superioare tehnice.
- Minimum 1 an experienta in mediul de productie.
- Experienta in automotive reprezinta un avantaj.
- Fluenta - limba engleza.
- Utilizare PC - avansat.
- Persoana inovativa si orientata spre performanta.
- Capacitate decizionala si de analiza.
- Bune abilitati de relationare interpersonala.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate