HELP DESK ADMINISTRATOR

Caroli Prod 2000 SRL

22-03-2012 | EXPIRA LA 21-04-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza intreaga activitate de HelpDesk IT din cadrul companiei utilizand aplicatia dedicata de HelpDesk (ticketing).
Este responsabil cu respectarea nivelului de calitate al activitatilor desfasurate de echipa HelpDesk IT.
Stabileste standardul de documentare in cadrul aplicatiei de HelpDesk si raspunde de respectarea acestui standard.
Raspunde de alcatuirea si actualizarea unei baze de date de cunostinte (Knowledge Base) cuprinzand procedurile de lucru aplicabile in solutionarea solicitarilor de suport IT inregistrate in aplicatia de HelpDesk.
Coordoneaza întreţinerea bazei de date cu configuraţiile hardware si software a calculatoarelor, notebook-urilor, pocket PC-urilor (inclusiv alocarea echipamentelor pe persoane si locatii), a imprimantelor si a dispozitivelor de tip „access point” fiind responsabil de păstrarea integrităţii echipamentelor informatice din cadrul companiei.
Răspunde de buna funcţionare a reţelei de calculatoare pentru toate punctele de lucru.
Asigura comunicatiile de tip voce din cadrul companiei, fiind responsabil cu urmarirea (prin intermediul aplicatiei software specifice) incadrarii in cotele lunare alocate fiecarui utilizator. Coordoneaza intretinerea bazei de date cu informatiile referitoare la configuratia si alocarile echipamentelor si abonamentelor de comunicatii voce si date mobile.
Colaboreaza cu furnizorii de echipamente si servicii IT (inclusiv servicii de comunicatii) pentru achizitia echipamentelor si a serviciilor IT, implementarea solutiilor achizitionate si remedierea defectelor aparute.
Coordoneaza prospectarea in domeniul hardware. Propune solutii de imbunatatire a dotarii hardware si a solutiilor IT pentru imbunatatirea performantelor activitatii.
Elaboreaza diverse rapoarte cu privire la activitatea informatica desfasurata in cadrul companiei.
Raspunde de buna functionare a sistemului de acces intrare / iesire pe poarta fabricii.
Ofera suport utilizatorilor finali in conformitate cu procedura de HelpDesk IT.
Participa activ la operatiunile de mentenanta necesare echipamentelor din aria sa de responsabilitate.


CERINTE

Studii superioare tehnice (Informatica, Automatica, Electronica, Cibernetica)
Experienta de minim 3 ani in domeniul help desk
Minim 2 ani experienta in coordonare echipa help desk
Foarte bune cunostinte tehnice despre sistemele de operare, arhitectura hardware, retelistica, project management
Limba engleza – nivel avansat atat scris cat si vorbit
Carnet conducere categoria B
Foarte buna capacitate de analiza
Foarte buna intelegere a proceselor IT si a celor de business
Capacitate de organizare si planificare a activitatilor
Abilitati bune de coordonare a echipei
Abilitati de project manager
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare la orice nivel
Orientare catre rezultat si eficienta
Change management
Disponibilitate de a lucra in program prelungit atunci cand este necesar


DESCRIEREA FIRMEI

Through quality, friends for life!
Caroli is one of the leaders in the field of production and distribution of meat-by-products and specialties on the Romanian market. It is a limited liability company, having its headquarters in Bucharest and 100% foreign social capital.
Our customer depends on quality of our products; our commitment to the highest standards in the foundation of our customer trust in Caroli Foods. Through taste, freshness and high quality of our products we gain more customers loyalty and trust leading us to became the preferred and biggest supplier of processed meat in SE Europe.