Director Sucursala

Bancpost

14-04-2007 | EXPIRA LA 28-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Contribuie la atragerea noilor clienti si la mentinerea celor deja existenti ;
-Urmareste dezvoltarea pietei (schimbari in nevoile clientilor, produse noi ale concurentei etc) si isi informeaza seful ierarhic; transmite propuneri catre Directorul Regional si catre Centrala legate de elaborarea de noi produse si dezvoltarea celor deja existente ;
-Organizeaza unitatea astfel incat sa raspunda nevoilor de vanzare ale pietei si sa obtina maximul cotei de piata ;
-Considera profitabilitatea ca factor cheie in dezvoltarea unitatii ;
-Urmareste intreaga performanta a unitatii – performanta financiara, serviciile complete pentru clienti (calitatea serviciului, competenta angajatilor, atitudinea fata de clienti etc.) si sistemele interne de control ;
-Indeplineste bugetele de vanzari privind produsele Retail (inclusiv produsele SBB) si orice alte bugete stabilite de managementul bancii ;
-Implementeaza politica bancii,asa cum este ea prezentata in deciziile managementului bancii si in procedurile interne ale bancii;
-Informeaza angajatii referitor la schimbarile legislative si procedurile interne, asa cum sunt acestea trimise de la Centrala;
-Implementeaza programe pentru dezvoltarea activitatii bancare in unitate – clienti, produse, servicii, reclame, informatii pentru clienti, etc.
-Raporteaza catre managementul bancii problemele unitatii, care depasesc compententa sa, si propune solutii;
-Rezolva problemele aparute in cadrul servirii clientilor;
-Asigura organizarea si executarea corecta a operatiunilor zilnice din unitate;
-Asigura asistenta metodologica in activitatile zilnice ale tuturor angajatilor din unitate;
-Organizeaza training la locul de munca pentru noii angajati;
-Asigura disponibilitatea materialelor promotionale in unitate si amplasarea acestora la dispozitia clientilor;
-Organizeaza raportarea corecta catre Centrala, dupa cum este solicitata de regulile interne si stabilita de managementul bancii;
-Reprezinta banca in fata organizatiilor externe, institutiilor si tertilor, in conformitate cu autoritatea atribuita de Centrala;
-Revizuieste creditele si furnizeaza opinii, in conformitate cu regulile bancii;
-Controleaza conformitatea activitatilor bancii cu cerintele Programului de Cunoastere a Clientelei pentru evaluarea, incadrarea si raportarea riscului legat de clienti. Informeaza Ofiterul Conformitate despre tranzactiile si actiunile suspecte ale clientilor, conform prevederilor legislatiei pentru prevenirea spalarii banilor si ale regulilor interne si procedurilor bancii;
-Exercita controlul in scopul prevenirii fraudelor sau oricaror inadvertente legate de numerar si inventarul unitatii.


CERINTE

-Minim 3 ani de activitate bancara sau de coordonare si administrare a unor activitati care prin natura lor apartin domeniului financiar-bancar (conform politicii si procedurii specifice privind numirea de conducatori pentru sediile secundare ale bancii);
-Abilitati de comunicare;
-Orientare catre clienti, abilitati in vanzari, abilitati de comunicare si negociere ;
-Orientare spre rezultate;
-Abilitati de conducere;
-Persoana organizata si cu initiativa;
-Flexibilitate/Adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România.

Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata.

Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.