Controlor de Gestiune

Contrast HR Consulting

11-09-2008 | EXPIRA LA 17-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Coordoneaza si organizeaza activitatea financiar-contabila;
• Coordoneaza si ofera suport echipei din subordine;
• Raporteaza catre Directorul Financiar diverse aspectele financiare;
• Monitorizeaza bugetul si participa la planificarea activitatii contabile;
• Merge pe teren pentru a investiga probleme de ordin financiar-contabil
• Analizeaza problemele aparute, propune solutii si supervizeaza implementarea solutiilor.


CERINTE

Profil:
• Experienta de management financiar in domeniul industrial si de productie
• Capacitatea de a lua decizii in mod independent
• persoana dinamica, dispusa sa lucreze in realitatea din teren
• foarte bune abilitati de comunicare cu reprezentatni ai tuturor nivelurilor ierarhice
• persoana implicata, responsabila;
• capacitate buna de rezolvare a problemelor si elaborare a strategiilor de lucru;
• flexibilitate si spontaneitate;
• abilitatea si deprinderea de lucru in echipa

Educatie:
• Diploma in domeniul Financiar-Contabil;

Experienta de lucru:
• 3-5 ani

Limbi straine:
• engleza nivel avansat;
• franceza reprezinta un avantaj.

Cunostinte PC
• Bune cunostinte de MS Office (Word, Excel, Power Point), Email, Internet


BENEFICII OFERITE

• pachet salarial motivant
• posibilitati de training si dezvoltare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de consultanta in Resurse Umane
Clientul nostru este o companie multinationala in domeniul auto, producator.