Consilier Servicii Client (Incidentolog)

Dacia Groupe Renault

18-04-2007 | EXPIRA LA 18-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Detecteaza si evalueaza incidentele din punct de vedere calitativ aparute in Reteaua de Servicii Dacia;
Monitorizeaza si ierarhizaeza incidentele din sectoarele de activitate vizate;
Colaboreaza cu colegii din Departamentul Incidentologie, Reteaua Service Dacia si Serviciul Retur Garantii pentru finalizarea proiectelor de identificare si solutionare a incidentelor;
Aplica solutiile gasite in proiectele viitoare.


CERINTE

Absolvent (a) de studii superioare profil tehnic (AR);
Competente manageriale, organizatorice si de lucru in echipa;
Foarte bune cunostinte in domeniul ingineriei autovehiculelor
Bune cunostinte de limba franceza si limba engleza;
Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Microsoft Project);
Permis de conducere categoria B;
Domiciliul stabil in Pitesti sau disponibilitate de relocare geografica


DESCRIEREA FIRMEI

DACIA parte integranta a grupului RENAULT, grup de origine franceza care si-a consolidat dimensiunea internationala din momentul realizarii aliantei sale cu NISSAN va ofera acum posibilitatea de a descoperi si lucra in lumea pasionanta a automobilului. Fabricam si comercializam produse si servicii tot mai moderne si mai inovatoare, iar dumneavoastra aveti oportunitatea sa ne insotiti in realizarea obiectivelor noastre.