Consilier servicii client in Uzina Vehicule Dacia

Automobile Dacia SA

26-09-2007 | EXPIRA LA 26-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Detecteaza si evalueaza incidentele din punct de vedere calitativ aparute in Reteaua de Servici Dacia;
-Ierarhizeaza incidentele conform standardelor Directiei Calitate Fiabilitate Incidentologie;
-Urmareste stadiul de avansare al solutionarii incidentelor din sectoarele de activitate vizate;
-Lucreaza impreuna cu colegii din Departamentul Incidentologie, Reteaua Service Dacia si Serviciul Retur Garantii pentru finalizarea proiectelor de identificare si solutionare a incidentelor;


CERINTE

-Studii superioare tehnice (AR);
-Competente manageriale, organizatorice si de lucru in echipa;
-Cunostinte limba franceza, engleza;
-Cunostinte PC.


BENEFICII OFERITE

-Mediu de lucru international;
-Oportunitati de dezvoltare profesionala;
-Pachet salarial competitiv;
-Pachet pentru relocare geografica.


DESCRIEREA FIRMEI

DACIA parte integranta a grupului RENAULT, grup de origine franceza care si-a consolidat dimensiunea internationala din momentul realizarii aliantei sale cu NISSAN va ofera acum posibilitatea de a descoperi si lucra in lumea pasionanta a automobilului. Fabricam si comercializam produse si servicii tot mai moderne si mai inovatoare, iar dumneavoastra aveti oportunitatea sa ne insotiti in realizarea obiectivelor noastre.