Consilier servicii client

Dacia Group Renault

26-02-2007 | EXPIRA LA 04-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Detecteaza si evaluarea incidentele din punct de vedere calitativ aparute in Reteaua de Servici Dacia;
Ierarhizeaza incidentele conform standardelor Directiei Calitate Fiabilitate Incidentologie;
Urmareste stadiul de avansare al solutionarii incidentelor din sectoarele de activitate vizate;
Lucreaza impreuna cu colegii din DepartamentulIncidentologie, Reteaua Service Dacia si Serviciul Retur Garantii pentru finalizarea proiectelor de identificare si solutionare a incidentelor;
Se asigura ca solutii gasite sunt valorificate in proiectele viitoare.


CERINTE

Studii superioare tehnice ( AR) , competente manageriale, organizatorice si de lucru in echipa, cunostinte lb franceza, engleza, cunostinte PC.


DESCRIEREA FIRMEI

DACIA parte integranta a grupului RENAULT, grup de origine franceza care si-a consolidat dimensiunea internationala din momentul realizarii aliantei sale cu NISSAN va ofera acum posibilitatea de a descoperi si lucra in lumea pasionanta a automobilului.
Fabricam si comercializam produse si servicii tot mai moderne si mai inovatoare, iar dumneavoastra aveti oportunitatea sa ne insotiti in realizarea obiectivelor noastre.