Consilier Servicii Client

Dacia Groupe Renault

05-04-2007 | EXPIRA LA 11-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Detecteaza si evalueaza incidentele din punct de vedere calitativ aparute in Reteaua de Servicii Dacia;
- Monitorizeaza incidentele din sectoarele de activitate vizate;
- Colaboreaza cu colegii din Departamentul Incidentologie, Reteaua Service Dacia si Serviciul Retur Garantii pentru finalizarea proiectelor de identificare si solutionare a incidentelor;
- Aplica solutiile gasite in proiectele viitoare.


CERINTE

- Absolvent (a) de studii superioare profil tehnic (AR);
- Competente manageriale, organizatorice si de lucru in echipa;
- Bune cunostinte de limba franceza si limba engleza;
- Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Microsoft Project).


DESCRIEREA FIRMEI

DACIA parte integranta a grupului RENAULT, grup de origine franceza care si-a consolidat dimensiunea internationala din momentul realizarii aliantei sale cu NISSAN va ofera acum posibilitatea de a descoperi si lucra in lumea pasionanta a automobilului. Fabricam si comercializam produse si servicii tot mai moderne si mai inovatoare, iar dumneavoastra aveti oportunitatea sa ne insotiti in realizarea obiectivelor noastre.