Asistenta Directiune - Pitesti

Adecco Romania

16-02-2007 | EXPIRA LA 22-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza, la nivel de directiune, comunicarea cu toti colaboratorii externi, departamentele comerciale si serviciile suport;
- Asigura din punct de vedere organizatoric si administrativ buna derulare a functionarii magazinului;
- Asigura comunicarea cu administratia locala si cu autoritatile romane;
- Asigura buna comunicare intre fiecare departament al companiei cu interlocutorii interni si externi prin telefon, fax, corespondenta;
- Organizeaza calatorii si deplasari in interesul serviciului (rezervari, cazare, transport etc.);
- Emite, claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare;
- Pregateste dosare de intalnire si procese verbale ale intalnirilor;
- Realizeaza traduceri scrise si orale;
- Gestioneaza agenda si programul de intalniri ale directorului de magazin;
- Gestioneaza comenzile, stocurile si relatiile cu furnizorii de consumabile de birou;
- Organizeaza evenimente si intalniri;
- Gestioneaza cheltuielile de birou;
- Alte activitati de secretariat si receptie;


CERINTE

- Studii superioare;
- Experienta intr-o pozitie similara;
- Cunostinte bune de Word, Excel, Outlook, Power Point;
- Comunicare si capacitati de relationare;
- Rigurozitate si capacitate de organizare;
- Buna gestionare a prioritatilor;
- Adaptabilitate;
- Autonomie si initiativa;
- Diplomatie si buna capacitate de ascultare;
- Cunoasterea limbii franceze la un nivel avansat;
- Cunoasterea limbii engleza la un nivel avansat.


BENEFICII OFERITE

Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in peste 11 tari, pe 3 continente si reunind mai mult de 170.000 de colaboratori. In cei peste 40 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.
Valorile care ne anima sunt: Incredere. Participare. Evolutie.
Succesul Auchan se bazeaza pe calitatea echipelor sale.



Avantajele AUCHAN:

- Veti putea participa la crearea primului hipermarket Auchan in Pitesti, care face parte dintr-un proiect ambitios si interesant;
- Veti putea beneficia de formare profesionala inainte de preluarea functiei, cat si pe toata durata indeplinirii functiei alaturi de noi;
- Veti avea acces la experienta unica a grupului, facand parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si responsabili, pasionati de comert;
- Veti fi incurajati sa va dezvoltati si sa promovati in cadrul companiei;
- Renumeratie si pachet de beneficii atractive.

... si desigur dinamismul, atmosfera colegiala, entuziasmul ... tot ceea ce inseamna Auchan!


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate