Job expirat
- organizarea agendei directorului general;
- urmarirea indeplinirii sarcinilor sau deciziilor date de directorul general;
- asistenta pentru departamentele companiei;
- mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii/ clientii firmei;
- activitati specifice secretariale si organizatorice;
- protocol;
- contabilitate primara.
- studii superioare;
- experienta minim 3 ani intr-un post similar;
- cunoasterea limbii italiana constituie un real avantaj;
- operare PC (Office, Internet Explorer)
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad, Brasov, Baia Mare, Oradea, Pitesti si Constanta.