Analist Servicii Client - piese de schimb Nissan

Dacia Groupe Renault

18-04-2007 | EXPIRA LA 18-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Tine permanent legatura cu clientii in ceea ce priveste termenele de livrare, situatia stocului de piese cerute etc.;
Raspunde la toate solicitarile clientilor in legatura cu ciclul logistic al centrului piese de schimb;
Inregistreaza comenzile in software-ul specific si le transmite omologilor sai de la Nissan Europa, partcicipand impreunala actualizarea termenilor de livrare;
Colaboeaza cu toate departamentele centrului piese de schimb, in vederea dobandirii si furnizarii tuturor informatiilor auxiliare solicitate de client;
Receptioneaza si transmite cererile de documentare si informeza clientii cu privire la solutionarea acestora;
Receptioneaza si raspunde tuturor solicitarilor primite de la clienti pe segmentul Nissan;
Participa la actiunile de export piese de schimb Nissan catre Bulgaria si Moldova;
Informeaza permanent clientii despre eventualele modificari ale modalitatii de lucru.


CERINTE

Absolvent (a) de studii superioare economice;
Foarte bune cunostinte de limba engleza, limba franceza -nivel mediu;
Bune cunostinte de operare calculator - MS Office(Word,Excel,Power Point);
Excelente abilitati de comunicare si organizare, dinamism, orientare catre client;
Disponibilitatea de a ocupa aceasta pozitie pe o perioda determinta de 1 an cu posibilitati de prelungire


DESCRIEREA FIRMEI

DACIA parte integranta a grupului RENAULT, grup de origine franceza care si-a consolidat dimensiunea internationala din momentul realizarii aliantei sale cu NISSAN va ofera acum posibilitatea de a descoperi si lucra in lumea pasionanta a automobilului. Fabricam si comercializam produse si servicii tot mai moderne si mai inovatoare, iar dumneavoastra aveti oportunitatea sa ne insotiti in realizarea obiectivelor noastre.