Analist Servicii Client

Automobile Dacia SA

04-12-2008 | EXPIRA LA 10-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Colaboreaza permanent cu service-urile DACIA si detecteaza eventualele incidente aparute la clienti;

- Raporteaza periodic stadiul incidentelor aparute;

- Urmareste evolutia procesului de solutionare a incidentelor din perimetrul sau si propune solutii pentru optimizarea proceselor;

- Tine permanent legatura cu reteaua de analisti precum si cu cea a furnizorilor.


CERINTE

- Absolvent/(a) de studii superioare - profil tehnic;

- Bune cunostinte de limba franceza si/sau limba engleza

- Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);

- Domiciliul stabil in Pitesti sau disponibilitate de relocare geografica.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru international;

- Oportunitati de dezvoltare profesionala;

- Pachet salarial competitiv;

- Pachet pentru relocare geografica.


DESCRIEREA FIRMEI

DACIA parte integranta a grupului RENAULT, grup de origine franceza care si-a consolidat dimensiunea internationala din momentul realizarii aliantei sale cu NISSAN va ofera acum posibilitatea de a descoperi si lucra in lumea pasionanta a automobilului. Fabricam si comercializam produse si servicii tot mai moderne si mai inovatoare, iar dumneavoastra aveti oportunitatea sa ne insotiti in realizarea obiectivelor noastre.