Analist Calitate

SC Automobile Dacia SA

05-03-2007 | EXPIRA LA 11-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza analiza calitativa tehnica in cadrul proiectului incredintat.
- Demareaza solutionarea eventualelor problemele de abatere de la standardele de calitate intalnite de clienti.
- Identifica in amontul procesului de fabricatie cauzele care pot genera eventualele neconformitati.
- Se ghideaza dupa un proces de analiza formalizat pe care il respecta si il face sa fie respectat.
- Faciliteaza comunicarea in reteaua de analisti DACIA precum si in cea a furnizorilor.
- Informeaza regulat asupra problemelor de calitate intalnite si propune un plan de remediere.


CERINTE

- Absolvent de studii superioare - profil tehnic (profil electronic sau automatica
reprezinta un avantaj).
- Cunostinte solide in domeniul ingineriei electronice si/sau in automatizari.
- Cunostinte generale despre modul de functionare al automobilului (in special a
partii electrice).
- Capacitate de comunicare, analiza si sinteza;
- Experienta prealabila pe un post similar reprezinta un avantaj.
Competente lingvistice:
- limba franceza: nivel avansat.
- Limba engleza: nivel mediu.
PC skills:
- Pachetul Microsoft Office (Word, Excel)
- Permis de conducere cat. B.
- Domiciliu stabil in Pitesti sau disponibilitate de relocare geografica.


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru international.
- Conditii de lucru moderne, la standarde occidentale.
- Oportunitati de dezvoltare profesionala.
- Un pachet salarial atractiv.
- Un pachet pentru mobilitatea geografica.


DESCRIEREA FIRMEI

Dacia, un actor major pentru economia nationala
Dacia, primul constructor de automobile roman, a luat fiinta in anul 1966 odata cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. In anul 1999, Renault achizitioneaza 51% din capitalul societatii in urma procesului de privatizare, iar in prezent detine 99,43% din capitalul Dacia. Compania a parcurs un amplu program de modernizare: refacerea instalatiilor industriale, reconstructia retelei comerciale, reorganizarea retelei de furnizori. Investitiile realizate de Renault la Dacia pana la sfarsitul anului 2005 s-au ridicat la 650 de milioane de Euro. Intinsa pe o suprafata de 2 900 000 m¿, platforma de la Mioveni produce modelul Logan in diferite versiuni, dar si o gama de utilitare. Cifra de afaceri la sfarsitul anului 2005 a fost de 1,2 miliarde de Euro.

Logan, o provocare nationala

Proiectul Logan constituie o reala provocare nationala prin care Dacia isi materializeaza ambitiile de a deveni o marca cu vocatie internationala. Logan a fost lansat pentru a raspunde nevoii Grupului Renault de a dispune de o oferta de produs complementara celei din gama Renault actuala pentru a putea dezvolta volumele de vanzari in cele 49 de tari de comercializare pana la sfarsitul anului 2006. Reteaua comerciala numara astazi 88 agenti autorizati Dacia si 15 puncte service. La fabricarea, distributia si exportul vehiculelor isi dau concursul peste 12.400 de persoane, ceea ce reprezinta numarul total al efectivului Dacia. Pentru pregatirea personalului, Renault a investit 1 milion de ore de formare. La sfarsitul anului 2005, cifra totala de vanzari se situa la 164.406 vehicule, din care 51.130 la export, atingand o cota de piata de 45,3 %.

Dacia, marca internationala

Obiectivul Dacia este de a produce la standarde de calitate Renault si la costuri romanesti o gama de vehicule robuste, fiabile si accesibile ca pret pentru clientii romani si straini. Planul comercial actual al Dacia este ambitios si este integrat economiei nationale. Dacia este a doua marca a Grupului Renault, iar Romania reprezinta a sasea piata a Grupului. Dacia contribuie la modificarea imaginii Romaniei in lume, sprijinind procesul de integrare a acesteia in Uniunea Europeana.