Inspector Resurse Umane

SC BIGSEM SRL

09-03-2012 | EXPIRA LA 11-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:

Administrare personal - incheiere, executare, suspendare, incetare CIM.
Calculul salariilor, intocmirea declaratiilor lunare de contributii sociale,
Eliberarea de adeverinte salariatilor si alte documente solicitate de angajatii societatii
Evidenta concedii de odihna/medicale/CFP
Completeaza si transmite REVISAL-ul
Participa la efectuarea cercetarilor disciplinare
Implementează schimbările legislative privind administrarea de personal şi salarizare.
Aplica politicile si procedurile de resurse umane stabilite de companie.
Participare la evaluarea profesionala si analiza organziationala


CERINTE

Studii superioare finalizate
Experienta anterioara in administrare personal si calcul salarial minim 3 ani.
Curs Inspector Resurse Umane (atestarea ITM constituie avantaj)
Foarte bune cunostinte de legislatia muncii
Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
Persoana organizata, responsabila, atenta la detalii, sociabila, orientata catre rezultate si autodezvoltare.


BENEFICII OFERITE

Conditii de munca excelente
Formare profesionala continua
Pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

BIGSEM este o companie tanara, cu o vasta experienta in domeniul comertului, productiei si serviciilor.
BIGSEM si-a organizat in mod eficient activitatile si a reusit sa-si creeze un nume pe piata romaneasca prin abordarea unui business ce are ca principal obiectiv satisfacerea clientului prin calitatea produselor si a serviciilor si respectarea termenilor agreati.
Scopul nostru este de a fi cei mai buni si cel mai important este sa asiguram vanzari, marketing si distributia materiilor prime pentru industria de procesare din Romania.
Furnizorii nostri, cu care avem relatii comerciale, sunt esentiali pentru afacerea noastra. Modul in care abordam piata poate diferi de la furnizor la furnizor. Puterea noastra consta in o buna cunoastere a pietei si in abilitatea noastra de a o folosi in vanzari si relatiile noastre cu clientii.
Secretul succesului nostru sta in angajatii nostri. De aceea nu incetam sa investim in cea mai importanta parte a companiei noastre: oamenii. Oamenii responsabili, capabili si motivati. Tintim sa asiguram cele mai bune servicii. Oamenii nostri se ocupa de acest lucru.
Unul dintre elemente cheie ale afacerii noastre este logistica si spatiilor de depozitare a materiilor prime. Parametrii importanti sunt: simplitatea distributiei si achizitiei, eficienta in cost, livrari la timp si asigurarea calitatii. Ne straduim sa optimizam legatura dintre furnizorii si clientii nostri si folosim mijloace de transport proprii si moderne