Asistent manager

SANATATEA MEDIA GROUP

19-10-2011 | EXPIRA LA 18-11-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Consiliaza clientii si inregistreaza cererile;
- Raspunde de preluarea corespondentei, a documentelor intrate in societate si de transmiterea acestora;
- Organizeaza primirea, inregistrarea, gestionarea si arhivarea documentelor;
- Editeaza rapoarte si alte documente solicitate de catre superiorii ierarhici;
- Rezolva problemele administrative, reprezinta societatea la diferite institutii publice si de stat;
- Intocmeste si redacteaza corespondenta simpla sau alte inscrisuri;
- Receptionarea/redirijarea de apeluri telefonice;
- Operareaza baza de date de clienti si furnizori;
- Intocmeste rapoarte si le transmite superiorilor ierarhici
- Asigura protocolul,
- Organizeaza sedinte,
- Urmareste agendele superiorilor ierarhici;
- Scrie note de discutii
- Upload materiale pe site
- Evaluare performanta bazata pe atingere obiective si realizare sarcini la termen


CERINTE

- Studii medii/superioare;
- Abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare a timpului si a sarcinilor;
- Capacitate de adaptare si invatare rapida;
- Cunostinte solide operare PC: Word, Excel, Power Point, Internet;
- Atentie la detalii;
- Aspect fizic placut (profesional- bussines)
- Rezistenta la stres, lucru in echipa cu obtinerea rezultatelor in termenele proiectului
- Capacitate de analiza, sinteza, organizare si stabilire a prioritatilor;


BENEFICII OFERITE

- programe de instruire;
- salariu fix
- dezvoltare profesionala si personala
- telefon, calculator/laptop


DESCRIEREA FIRMEI

Sănătatea Media Group furnizează servicii complexe de comunicare şi soluţii eficiente care acoperă toate sferele comunicaţionale în domeniul sănătăţii.