Job expirat
-Tine la zi baza de date a departamentului ;
- Menţine în permanentă legatura cu magazinele ;
- Menţine în permanentă legatura cu furnizorii, transmite şi primeşte informaţii, documentatie, etc.
- Utilizează sistemul informatic pentru introducerea de date ;
- Organizează întâlniri, prezentari şi pregateşte documentele necesare ;
-Elaborează şi transmite rapoarte zilnice, lunare şi trimestriale ;
-Centralizează informaţiile din piata de referintă ;
-Asigură suportul administrativ necesar în cadrul departamentului ; standard telefonic, primire furnizori, etc);
Studii universitare;
• Experienţa în domeniul administrativ constituie un avantaj;
• Abilităţi avansate de operare pe calculator (Microsoft Office);
• Cunoaşterea limbii engleze scris si vorbit ;
• Buna capacitate de organizare şi analiză.
• Bune capacităţi de comunicare orală si scrisă.
- Mediu de lucru agreabil, într-o companie internaţională
- Posibilitaţi de dezvoltare a carierei
- Condiţii de muncă motivante
Firma internationala de prductie si distributie de produse folosite în bucătăriile orientale, precum şi diferite produse instant, supe instant, în principal cu taitei