Sef departament comercial - Oradea

S.C. ADECCO RESURSE UMANE SRL

21-01-2008 | EXPIRA LA 11-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza direct toate activitatile derulate de catre persoanele din cadrul structurilor subordonate.
- coordoneaza, urmareste si verifica activitatile legate de contractarea, livrarea produselor societatii conform graficelor stabilite cu beneficiarii;
- lanseaza programul de fabricatie lunar saptamanal si zilnic conform solicitarii beneficiarilor;
- coordoneaza, urmareste si verifica activitatile legate de cumparari, logistica, vanzari si transport;
- coordoneaza activitatea de elaborare si verificare a documentelor justificative de ofertare, contractare, pret, etc.
- propune strategia de piata a societatii;
- intocmeste programul anual de formare, instruie, perfectionare;
- coordoneaza, urmareste si instruieste salariatii din subordine privind utilizarea eficienta a resurselor in conformitate cu normele de consum aprobate si incadrare in costuri;
- elaboreaza proceduri de lucru in cadrul departamentului;
- stabileste masuri de respectare a Declaratiei Conducerii societatii privind politica in domeniul Managementului calitatii, mediului si securitatea muncii;
- efectueaza activitati specifice sau de interes general dispuse pe cale ierarhica.

- stabileste decizii legate de gestiunea produselor finite si a materiilor prime, materialelor si furniturilor;
- avizeaza documentele de ofertare, contractare si vanzare, cumparari si logistica;
- reprezinta societatea in relatiile cu clientii si ofertantii;
- stabileste decizii privind activitatile de transport intern si extern;
- elaboreaza strategii privind atingerea obiectivelor societatii;
- emite sub semnatura si responsabilitate proprie documente de vanzare si cumparare;
- verifica respectarea procedurilor de lucru in cadrul departamentului si stabileste masuri in consecinta.

- raspunde de calitatea si corectitudinea activitatilor derulate, datelor si documentelor furnizate de serviciile subordonate;
- raspunde de realizarea indicatorilor economici ai societatii specifici departamentului
- raspunde de buna gestionare a resurselor societatii;
- raspunde de corectitudinea gestionarii, difuzarii si pastrarii documentelor din domeniul comercial si de interes general pentru societate.
- raspunde de utilizarea optima si eficienta precum si de gestionarea corecta (pastrare/intretinere/utilizare) a tuturor bunurilor, mijloacelor si resurselor existente sau puse la dispozitia departamentului.
- raspunde de ordinea, disciplina si curatenia din toate subdiviziunile organizatorice subordonate.
- raspunde de pastrarea secretului de serviciu.
- raspunde de gestionarea deseurilor si respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului si securitatea muncii;
- raspunde de indeplinirea sarcinilor difuzate de Directorul General
- raspunde de instruirea, verificarea si respectarea de catre personalul din subordine a tuturor normelor si reglementarilor legale din domeniul financiar precum si celor specifice intreprinderii pe linie de Asigurarea Calitatii, Protectia Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor, Regulamentului de Organizare si Functionare, Regulamentului de Ordine Interna, pastrarii secretului de serviciu, etc.
- raspunde administrativ, civil si penal, dupa caz, pentru prejudiciile rezultate in urma neandeplinirii sau indeplinirii cu lipsa de profesionalism ori cu rea credinta a atributiilor si responsabilitatilor de mai sus.


CERINTE

- nivel minim
- studii superioare tehnico-economice.
- cunoasterea legislatiei din domeniul activitatilor comerciale.
- avantaj
- cunostinte de operare PC.
- cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala.


- nivel minim
- 5 ani vechime in domeniu si 3 ani in functii de conducere.
+ avantaj
- capacitate de cuprindere a problemelor;
- bun negociator, bun organizator.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate