Receptioner Hotel

ForumConsult

29-05-2009 | EXPIRA LA 12-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam o persoana orientata spre client, care sa fie capabila sa vina in intampinarea nevoilor sale.

Responsabilitati:
- rezervari si confirmari;
- proceduri de check-in si check-out;
- emitere facturi, incasare;
- introducerea datelor in calculator;
- mentinerea contactului cu clientii pe toata durata sederii lor;
- mentinerea legaturii cu agentiile de turism, companiile partenere, furnizorii;
- analizarea si rezolvarea prompta a sesizarilor si reclamatiilor primite din partea clientilior;
- promovarea serviciilor hotelului.


CERINTE

- calificare in domeniu prezinta avantaj
- cunostinte operare PC
- cunoasterea limbii engleze
- cunoasterea limbii germane si/sau italiene prezinta avantaj
- orientare spre client
- diplomatie si amabilitate
- abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu clientii
- rezistenta la stres
- seriozitate


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv (inclusiv bonuri de masa, bonusuri)
- posibilitati de dezvoltare profesionala si promovare


DESCRIEREA FIRMEI

FORUM CONSULT RO este o companie specializata in servicii de resurse umane si afaceri. Impreuna cu partenerii nostri, CONSENT MANAGEMENTBERATUNG Austria, raspundem nevoilor dvs., adaugand experienta vestica specificului pietei romanesti.
Pentru a ne cunoaste, accesati www.forumconsult.ro sau www.consent.at.