Operator CALL - CENTER

PUBLIC EUROCONSULTING

14-12-2008 | EXPIRA LA 20-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Stabileste si mentine o buna legatura cu clientii
Intretinerea si actualizarea bazei de date cu clientii firmei
Preluarea comenzilor,verificare stocurilor,urmarirea livrari
Rezistenta la stress


CERINTE

Abilitati de comunicare
Absolvent studii medii/superioare
Spirit de echipa
Ascultare activa
Orientare catre client, dinamism si putere de convingere
Experienta anterioara in call center constituie un avantaj
Rezistenta la stress
Cunostinte de operare PC (constituie avantaj)
Persoana dinamica, organizata, responsabila, analitica


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant in functie de performante
Carte de munca, bonuri de masa,
Lucrul in echipa tanara si dinamica


DESCRIEREA FIRMEI

Public Euroconsulting te ajuta sa faci fata noilor provocari din cadrul pietei muncii, in continua evolutie.
Noi reinventam serviciile de recrutare si incercam sa fim aproape de clientii si candidatii nostri, oferindu-le sfaturi pentru a lua cele mai bune decizii.
Activitatea desfasurata de noi, ne recomanda ca specialisti in recrutare pentru toate domeniile de activitate.
Public Euroconsulting identifica posibilitatile existente si potentiale din cadrul pietei muncii si face ca totul sa devina mai rapid, mai sigur si mai eficient!
Public Euroconsulting ? aproape de COMPANIA TA, aproape de TINE!
Clientul nostru este o companie care activeaza in domeniul telemarketingului sau promovare prin intermediul media.

Informatii suplimentare:
Romania, jud. Bihor, Oradea, Str. Razboieni, nr. 49, 410571
tel:0359.411.229;
tel/fax: 0359.801.090
mobil: 0745.676.278
e-mail: office@publiceuroconsulting.ro
www.publiceuroconsulting.ro
www.yourjobs.ro