HR Generalist - Oradea

Coca-Cola HBC Romania

24-03-2008 | EXPIRA LA 23-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Monitorizarea si coordonarea sesiunilor de comunicari (team-briefing) pentru intreaga regiune
- Implementarea si urmarirea aplicarii politicilor si procedurilor companiei
- Organizarea si coordonarea evenimentele sociale
- Asigurarea si coordonarea tuturor serviciilor administrative in regiune
- Asigurarea, coordonarea si monitorizarea beneficiilor acordate angajatilor in cadrul regiunii
- Controlarea si analizarea bugetului si cheltuielilor departamentului
- Acordarea de suport si asistenta in procesul de bugetare
- Furnizarea de rapoarte si date referitoare la activitatea departamentului
- Asigurarea si monitorizarea implementarii si evolutiei procedurilor/ politicilor de bonusare/ comisionare
- Acordarea de asistenta managerilor/ supervizorilor in procesul setarii obiectivelor anuale de performanta


CERINTE

- Studii superioare
- Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara
- Experienta in coordonarea unei echipe
- Cunostinte referitoare la legislatia in vigoare
- Abilitati foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Sap - constituie avantaj)
- Engleza - nivel avansat
- Abilitati de comunicare
- Planificare si organizare
- Abilitati de analiza si rezolvarea problemelor
- Integritate


DESCRIEREA FIRMEI

Sa lucrezi la Coca-Cola HBC nu este o sarcina pentru oricine. Suntem o companie antreprenoriala, care opereaza pe piete dinamice si trebuie sa gandim si sa ne descurcam prin forte proprii, sa reactionam rapid la schimbarile afacerii noastre care au loc in fiecare minut. Trebuie sa stii ca daca vedem la tine calitatile noastre - energie, preferinta de a lucra in echipa si o gandire rapida si flexibila, atunci vom face tot posibilul sa te ajutam sa ti le dezvolti in continuare. Acest parcurs poate fi rapid si solicitant. Dar daca esti tipul nostru de angajat, o sa iubesti fiecare minut petrecut astfel. Oportunitatile, expansiunea si suportul de care ai nevoie - toate se afla aici.