Customer Service Engineer or Tehnician - Oradea

PRINTEC GROUP ROMANIA SRL

08-01-2009 | EXPIRA LA 14-01-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

-efectuarea servicii de instalare intretinere si reparatii pentru echipamnetele de Self-Service .
-urmarirea si indeplinirea conditiilor contractuale .
-realizaza verificarii periodice ale echipamentelor .


CERINTE

-absolvent al a unei institutii de invatamant superior de profil informatic/tehnic
- experienta profesionala de minim un an de zile pe o pozitie similara
- cunostinte temeinice in domeniul electric/electronic;
- carnet de conducere auto – categoria B ;
- responsabilitate, mod riguros de organizare a propriei activitati;
- dinamism, bune abilitati de comunicare si relationare la orice nivel,


BENEFICII OFERITE

- asigurare medicala ;
- programe de training;
- tichete de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Printec Romania face parte din grupul de firme Printec (www.printecgroup.com), care este prezent in 14 tari europene. Compania noastra furnizeaza solutii profesioniste legate de echipamente de tip Self-Service Terminals, tehnologii de card magnetic si smart, plati electronice, securizare de date, hardware si software specializat sau de uz general. Principalii clienti ai companiei sunt bancile comerciale, institutiile financiare nebancare dar si alte institutii din Romania; principalii parteneri reprezentati de catre Printec sunt NCR, VeriFone, Thales, Gemalto, Nortel Networks. Sediul principal este in Bucuresti, iar firma mai are 25 centre de service in Romania si unul in Chisinau