Consultant vanzari prin telefon

Xerox

28-04-2016 | EXPIRA LA 28-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce vei face in rolul de Reprezentant vanzari prin telefon?

• Contactezi telefonic clientii;
• Prezinti, vinzi si cresti valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii existenti in scopul de a atinge targetul de vanzari al echipei din care faci parte . Asiguri acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date;
• Oferi informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii existenti ai firmei despre produse si servicii, preturi, conditii de livrare , conditiile contractuale, termenul de garantie, etc.;
• Mentii imaginea companiei si respecti standardele ei livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism.


CERINTE

Ce căutam la tine?

• Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala
• Bune abilitati de lucru cu calculatorul
• Atitudine pozitiva si orientata catre client

Asadar, nu ai nevoie de experienţă in vanzari, ci de o atitudine pozitivă, de dorinţa de a învăţa, de nevoia de a fi la curent cu ultimele noutăţi în tehnologie și de a-ţi dezvolta aptitudini de vânzare recunoscute la nivel mondial.


BENEFICII OFERITE

Ce iți oferim?

- Pachet de beneficii avantajos cu un sistem de bonusare pe masura rezultatelor tale;
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunitati interne, training-uri periodice, feedback si coaching din partea responsabililor directi;
- Asigurare de viata si abonament medical;
- O echipa unita si animata de mediul dinamic cu numeroase oportunitati de cariera intr-o companie multinationala;
- Un mediu de lucru care să te facă să zâmbești în fiecare zi și în care te poți dezvolta personal și professional
- Oportunitatea de a-ți începe cariera într-o companie multinațională


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.