Call Center

PUBLIC EUROCONSULTING

13-01-2015 | EXPIRA LA 12-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie de top ce activeaza in domeniul comertului online , cu renume si vechime in piata romaneasca, care angajeaza operatori Call Center pentru dezvoltarea magazinului online.

Responsabilitati:
- Gestionarea bazei de date pentru zona alocata;
- Activitati de call center (preluare apeluri , rezolvare sesizari)
- Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii;
- Intocmirea diverselor situatii si rapoarte de activitate;


CERINTE

- Capacitate de organizare, gestionare a situatiilor de urgenta;
- Persoana comunicativa si dinamica;
- Experienta in call center sau abilitati spre vanzare;
- Persoana orientata catre client, dinamica si optimista;
- Capacitatea de a invata rapid informatii despre produsele si serviciile oferite;


BENEFICII OFERITE

- Salarizare atractiva;
- Bonusuri din vanzari


DESCRIEREA FIRMEI

Public Euroconsulting te ajuta sa faci fata noilor provocari din cadrul pietei muncii, in continua evolutie.
Noi reinventam serviciile de recrutare si incercam sa fim aproape de clientii si candidatii nostri, oferindu-le sfaturi pentru a lua cele mai bune decizii.
Activitatea desfasurata de noi, ne recomanda ca specialisti in recrutare pentru toate domeniile de activitate in tara si strainatate, pentru/si din strainatate.
Public Euroconsulting identifica posibilitatile existente si potentiale din cadrul pietei muncii si face ca totul sa devina mai rapid, mai sigur si mai eficient!
Public Euroconsulting aproape de COMPANIA TA, aproape de TINE!