Job expirat
- Verificarea si reactualizarea informatiilor cuprinse in baza de date a firmei;
- Identificare de firme noi;
- Optional: vanzari prin telefon.
- Preferabil experienta in activitatea de secretariat si/sau public relations minim 2 ani;
- Fluenta in exprimare verbala;
- Bune cunostinte MS Office si Internet;
- Disponibilitate pentru munca in conditii de stress si program prelungit;
- Responsabilitate;
- Avantaj : cunoasterea limbii engleze sau maghiare.
- Conditii excelente de munca;
- Pachet salarial competitiv.
Lider national in editarea de anuare business-to-business.
YGREC se concentreaza pe dezvoltarea retelei sale comerciale in principalele orase resedinta de judet si pe structurarea echipelor care sa asigure aceasta evolutie.
Avand in vedere linia continua de evolutie si expansiune, YGREC intentioneaza sa-si imbogateasca forta de vanzari cu persoane performante. Daca sunteti dinamic, ambitios, cu atitudine pozitiva, sunteti orientat spre afirmare, promovare si castiguri mari va asteptam sa va alaturati echipei YGREC.