Asistent manager/ secretara

Proges

21-06-2011 | EXPIRA LA 21-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizarea si derularea activitatilor zilnice de secretariat si administrative;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a faxurilor;
- Inregistrarea, scanarea, indosarierea si arhivarea documentelor, corespondentei si a mesajelor;
- Primirea si distribuirea corespondentei;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Primirea si directionarea in firma a clientilor şi vizitatorilor.


CERINTE

- Cunostinte operare PC ;
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat;
- Cunostinte despre utilizarea echipamentelor specifice activitatii de secretariat (fax, copiator, scanner etc.);
-Experienta intr-o activitate similara constituie avantaj;
-Pasiune, dinamism, entuziasm fata de activitatea desfasurata;
-Abilitati de planificare si organizare ;
-Abilitatea de a intocmi analize, situatii, rapoarte, prezentari ;
-Atentie la detalii ;
-Orientare catre obtinerea rezultatelor ;
-Abilitati de comunicare ; flexibilitate ; lucrul cu publicul
-Spirit de echipa ;


DESCRIEREA FIRMEI

Firma importatoare si distribuitoare de materiale pentru amenajari interioare, aflata in plina expansiune