Administrator Front Office/Sales&Service Specialist pe perioada determinata 1 an la Sucursala Oradea

MKB ROMEXTERRA BANK S.A.

13-09-2008 | EXPIRA LA 19-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

MKB Romexterra Bank angajeaza Administrator Front Office/Sales&Service Specialist pe perioada determinata la Sucursala Oradea.
- Prezentarea produselor bancii clientilor sau potentialilor clienti
- Identificarea nevoilor clientilor si recomandarea serviciilor si produselor adecvate
- Administrarea bazei de clienti
- Efectuarea operatiunilor de decontare in conturile clientilor


CERINTE

Cerintele postului:
- Studii superioare sau medii economice
- Cunostinte despre reglementarile BNR si a legislatiei in domeniu
- Cunostinte operare PC
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
- Cunostinte privind operatiunile/tranzactiile bancare
- Abilitati de vanzare
- Abilitati excelente de comunicare
- Persoana analitica, responsabila, organizata, rezistenta la stress

Constituie avantaj:
- Experienta în activitatea financiar - bancara de minim 1 an
- Cursuri de tehnici de vanzare, tehnici de negociere, comunicare

Daca profilul dumneavoastra corespunde cerintelor descrise mai sus si doriti sa va alaturati echipei MKB Romexterra Bank, trimiteti CV-ul pâna cel mai tarziu la data de 05.09.2008, insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: hr.recrutare@romexterra.ro, gheorghe.sabau@romexterra.ro sau fax:021-3178218
Va rugam sa mentionati pozitia pentru care aplicati "Administrator FO/Sales&Service".
Nu vor fi luate în considerare CV-urile candidatilor care nu îndeplinesc cerintele postului. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic.


DESCRIEREA FIRMEI

MKB Romexterra Bank S.A., held in proportion of 55.32% by MKB Bank, the third Hungarian bank, member of BayernLB from Germany.