Assistant Manager - Odorheiu Secuiesc (cod: AM OS)

Mondojob SRL

27-03-2015 | EXPIRA LA 26-04-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

• Pregateste rapoarte de activitate pentru Directorul General, cat si alte rapoarte solicitate punctual
• Se asigura de organizarea sedintelor si convocarea managerilor pentru buna desfasurarea a proiectelor interne
• Participa la intalnirile cu partenerii externi si asigura traducerea discutiilor
• Traduceri de documente
• Asigura un circuit informational adecvat, faciliteaza cooperarea dintre si intre manageri/expertii implicati in proiecte;
• Intocmeste minuta (rezumatul) sedintelor si monitorizeaza respectarea implementarii subiectelor abordate in timpul sedintei
• Activitati de secretariat si protocol


CERINTE

• Cunostinte de limba engleza si germana - nivel avansat (exeperienta in utilizarea limbii engleze/germane in context de business: traduceri de documente, translator in timpul intalnirilor)
• Experienta anterioara pe un post similar - minim 2 ani
• Abilitati de relationare
• Abilitati de comunicare orala si in scris
• Persoana atenta la detalii, proactiva
• Cunoasterea buna a pachetului MS Office


BENEFICII OFERITE

Companie multinationala, producatoare de accesorii pentru industria textila.


DESCRIEREA FIRMEI

MONDOJOB, agentie de consultanta, recrutare si plasare a fortei de munca, ofera servicii profesionale si competitive atat clientilor nostri, cat si candidatilor. Profitam de acest prilej pentru a va prezenta oferta noastra de locuri de munca, de care suntem siguri ca va indeplini si chiar depasi asteptarile dumneavoastra.