27-04-2016 | EXPIRA LA 29-04-2016
Job expirat
- arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile
- Realizeaza rapoarte zilnice, saptamanale şi lunare
- Mentine relatia cu banca, cu administratia financiara si cu celelalte institutii
- Intocmirea documentelor necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata)
- Intocmeste documente solicitate de catre directorul economic
- Raportarea situatiilor cerute de directorul economic si conducerea societatii;
- Intregistreaza deconturile de cheltuieli lei/valuta
- Intocmeste ordine de plata si inregistreaza extrasele bancare lei/valuta
- organizarea şedinţelor şi documentarea temelor cerute de director
- elaborare rapoarte sau prezentări
- rezolvarea problemelor legate de activităţi de secretariat
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice.
- Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara.
- experienta secretariat de cca/minim 3-5 ani
- experienta in contabilitate de cca/minim 1-3 ani
- cunostinte de utilizare ale unuia dintre programele specializate SAGA, WinMentor, CIEL,
- experienta evidenta contabila minim 1 an.
- bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
- studii medii de specialitate sau studii superioare financiar- contabile
- cunostinte PC (MS Office
- bune cunostinte de limba engleza;
- abilitati de organizare si planificare
- meticulozitate si acuratete
- spirit analitic, lucrul in echipa
- seriozitate
- permis categoria B - constituie avantaj
Foarte important!! - Sediul firmei este in Mogosoaia, Judetul Ilfov. Din acest motiv este necesar ca si candidatul sa aiba domiciliul in Bucuresti sector 1, sau in zona Ilfov (Otopeni, Mogosoaia, Chitila, Buftea)
- salariu: 1800 Net
- decontare transport
- telefon serviciu
- bonusuri diverse
Dispunem de o experienta vasta pentru proiectele industriale (hale productie si depozitare) cat si pentru cele comerciale, dar si in zona office si rezidentiala (constructii case si apartamente)