General Assistant in Hotel,UK

Royal Recruitment

31-05-2014 | EXPIRA LA 30-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Salary – From £6.31 per hour
Accommodation from £40 per week

As a General Assistant you are responsible for providing customers with top quality service throughout all departments and ensure their visit is enjoyable.

Providing high quality customer care at all times, you will be responsible for carrying out your work quickly and efficiently whilst maintaining a positive attitude and will refer any customer service issues to the assistant manager/manager.

You will need to ensure you adhere to all relevant legislation and company policies and procedures.

Skills
• Communication (informing others, listening to instructions, passing on messages)
• Customer service
• Interpersonal skills, confident working with wide range of people
• Numerate, competent in basic maths
• Confident working under pressure
• Handling cash
• Basic computer and keyboard skills
• Of cleaning public areas appropriately

Knowledge
• Knowledge of bar operation, restaurant, cleaning, housekeeping.
• Working knowledge of core and local products
• Knowledge legislation and company policies and procedures

Attributes
• Flexible
• Honest
• Punctual
• Reliable
• Willingness to work
• Personal presentation


CERINTE

La acest program pot aplica personele care:
- au cunostinte de limba engleza de nivel cel putin conversational
- nu au cazier judiciar.
* Experienta minima este necesara pentru oricare din pozitiile alese.


BENEFICII OFERITE

Cazare:
Este asigurata de angajator insa chiria si utilitatile sunt platite de candidat. Cheltuielile pentru chirie si utilitati (apa, gaze, electricitate, gunoi etc.) se ridica la aproxi-mativ 150-200 Lire/luna.
Plata chiriei se face saptamanal sau lunar, in functie de data primirii salariului.
Cazarea se face in camere individuale sau duble (doua persoane in camera) in apropierea locului de munca.
Masa :
Este oferita de majoritatea angajatorilor. Exista si cazuri in care angajatorul nu ofera masa, insa aceste cazuri sunt rare.
Locatii de munca:
Imprejurimile Londrei, Devon, Bath, Glasgow, etc. Insa exista si locatii in Scotia sau in zone rurale.
Perioda contractului de munca:
Contractele de munca sunt pe o perioada de 12 luni. Candidatului ii poate fi prezentata o oferta de munca in aproximativ 1-2 luni de la inscrierea in program, in functie de angajator. Uneori perioada poate fi chiar mai lunga ajungand la 3-4 luni.


DESCRIEREA FIRMEI

A dori sa iti dezvolti o cariera de succes in strainatate inseamna sa alegi intotdeauna pe cineva priceput care sa transforme ceea ce doresti, in realitate, iar acest lucru (desi nu pare) este cel mai greu, asta deoarece exista un numar foarte mare de firme pe piata care isi ofera serviciile de recrutare, dar asta nu inseamna ca rezultatul va fi unul de succes.
Cine suntem?
Royal Recruitment este o companie de recrutare personal din Romania infiintata in anul 2013 are ca obiect de activitate selectia si plasarea fortei de munca pe plan extern.
Dispunem de personalul necesar in domeniu psihologic, juridic , resurse umane , cat si de experienta profesionala , acumulata pana in prezent ce reprezinta cu succes interesele si activitatea Royal Recruitment . Colaboram cu angajatori din Marea Britanie, Grecia si Cipru , Spania, Franta, Sua si Olanda pentru a oferi locuri de munca pentru persoane calificate in domeniul medical si hotelier . De asemenea punem la dispozitie programe de internship si practica profesionala platita in domeniul hotelier pentru studenti si tineri absolventi, pe durata sezonului de vara in Grecia , Cipru si Spania. Sistemul nostru informational avansat ne ajuta sa mentinem si sa actualizam permanent baza de date a candidatilor , ceea ce ne permite sa avem acces rapid la candidatii potriviti pentru orice departament. De aceea clientii nostri vor fi multumiti , indiferent de cererea lor in domeniul recrutarii. . Fiecare client va fi asistat permanent de consultantul personal .
Obiectiv:
Principalul nostru obiectiv este sa stabilim relatii de durata cu clientii si partenerii nostri-legaturi bazate pe incredere, apropieri profesionale bucurandu-ne de ceea ce facem. Proiectele noastre sunt concepute sa se adreseze direct nevoilor si sa va satisfaca cerintele.
Misiune:
Scopul nostru este să fim un liant între angajator şi candidat, misiune prin care facilităm intermedierea informaţiilor, cererilor din partea angajatorilor către candidati, în acelaşi timp reuşim să implementăm sisteme noi cu ajutorul partenerilor noştri din toată lumea. Aceste noutăţi sunt menite să faciliteze, să eficientizeze efortul depus de noi precum şi să asigure confort pentru client.
Valori:
- Respect şi corectitudine - doar alături de voi putem rămâne pe piaţă, de aceea respectarea lor este esenţială
- Integritate şi onestitate - demonstrăm angajamentele şi respectăm promisiunile
- Focusare pe nevoile clienţilor - impunem în permanenţă cele mai înalte standarde pentru satisfacerea clienţilor
- Competenţă şi profesionalism