Operator Clienti - Mangalia

UPC Romania S.A.

01-06-2009 | EXPIRA LA 01-07-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preia de la call center si de la coordonatorul local de CO, ordinele de lucru de solutionare a operatiunilor de CO la nivel D3 la domiciliul clientilor (pentru defectiuni la bloc de la amplificatorul de scara pana la receptorul TV; defectiuni la case de la distribuitorul de pe stalp pana la receptorul TV) si le solutioneaza; da informatii referitoare la parametrii ultimului amplificator
Instaleaza servicii de cablu TV la clienti noi in termenul agreat cu acestia; modifica instalatia interioara a clientului la solicitarea acestuia sau conform procedurilor de instalare.
Deconecteaza/decupleaza clientii restantieri sau la cererea acestora; cauta solutii de rezolvare a problemelor de tilare eronata sau defectuoasa.
Reconecteaza/recupleaza clientii ce si-au platit datoriile sau ii reconecteaza pe cei care solicita reconectarea
Realizeaza transferuri – decuplarea/recuplarea de la/la locatie.
Cunoaste si respecta standardele de instalare si schemele tehnice ale circuitului cablu TV din cutiile de securizare, si reface configuratia in cazul in care gaseste anomalii.
Asigura service in casa clientului pentru serviciile companiei; identifica si remediaza defectiunile tehnice
Recupereaza decodoarele de la clientii care renunta la serviciile suplimentare
Ofera la cererea clientilor informatii despre campaniile promotionale, tarife, grila de programe sau orice alta informatie solicitata
Deconecteaza toate conectarile dovedite a fi ilegale si monitorizeaza locatiile unde se constata piratarea repetata; informeaza coordonatorul.
Anunta dispeceratul sau coordonatorul de inchiderea cazurilor imediat dupa remediere;
Cauta solutii pentru evitarea operatiunilor overdue(depasite) (reprogramari justificate si contactare client) si minimizarea backlogului (viitor) (solicitare catre dispecerat pentru ordine de lucru, atunci cand timpul ii permite)
Anunta departamentul tehnic de probleme tehnice majore din teren, si in unele cazuri participa activ la rezolvarea lor.
Prezinta clientilor serviciile companiei cu explicatii si sprijin in utilizare echipamentele instalate
Faciliteaza schimbul de informatii intre clienti si companie


CERINTE

Cunostinte generale tehnice specifice domeniului cablu TV: diferenta intre cabluri, parametrii tehnici ai cablurilor, elemente pasive de retea, intelegerea procesului de transmisie a semnalului TV prin cablu, functionare CPE-uri.
Cunostinte de standarde cablu TV, masuratori, canale TV, spectru, frecvente
Posesor carnet de conducere auto categoria B


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.