Category Manager - Lugoj

SC Veo Worldwide Services SRL

19-11-2015 | EXPIRA LA 19-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

(R20105003150)

În calitate de Category Manager principalele tale responsabilități vor fi :

 Asigurarea unei aprovizionări calitative a rețelei de magazine prin implementarea de strategii și campanii de achiziții produse (selecționarea produselor, determinarea cantităților necesare și a prețurilor de vânzare etc.);
 Asigurarea dezvoltării gamei de produse comercializate în rețeaua de magazine prin elaborarea și implementarea de strategii și proiecte de Marketing (analize pe costuri, cantități achiziționate, cifră de afaceri generată, rentabilitate, concurență etc.);
 Elaborarea de analize și rapoarte cu privire la loturi, cheltuieli, propuneri de îmbunătățire a procedurilor, de reducere a costurilor și creștere a gradului de rentabilitate la nivelul întregii rețele de magazine etc.;
 Managerierea echipei de Asistenți Marketing (organizare, planificare, coordonare și optimizare activități specifice);
 Respectarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării și desfășurării activităţii;
 Comunicarea și buna colaborare cu Departamentul de Logistică și cel Comercial în vederea reducerii costurilor și maximizării vânzărilor (analize și decizii referitoare la loturile achiziționate - operațiuni implicate, repartizarea produselor, normele de respectat, caracteristicile tehnice etc.).


CERINTE

Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit de inițiativă și capacitate foarte bună de organizare pentru a se alătura echipei noastre din Lugoj.

Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

 Cunoștințe de limba franceză și engleză la nivel avansat – minim B2;
 Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Office (Excel prioritar) și SAP (reprezintă un avantaj);
 Experiență în domeniul economic/comercial/marketing;
 Studii superioare în domeniul economic/comercial – Marketing, Comerț internațional, Achiziții/Logistică etc..
 Foarte bune abilități de lucru cu cifre și indicatori numerici;
 Acuratețe și rigurozitate;
 Foarte bune abilități analitice;
 Bună capacitate de a învăța un nou domeniu de competențe;
 Disponibilitate pentru formare în Franța de minim un an de zile.


BENEFICII OFERITE

 Formare la nivelul companiei și internaţional;
 Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
 Pachet salarial și mediu de lucru atractive.


DESCRIEREA FIRMEI

9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!