Optometrist (Optician Oftalmic) - Italia

Adecco Romania

14-01-2008 | EXPIRA LA 13-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- examineaza si testeaza capacitatea oculara
- discuta cu pacientii nevoile acestora in vederea recomdarii celor mai bune solutii referitoare la ochelari sau lentile de contact
- ajusteaza si potriveste lentilelelor de ochelari
- detecteaza in ochii pacientilor alte probleme de sanatate si recomanda pacientilor sa consulte un medic specialist pentru examinare
- sfatuieste pacientii asupra ingrijirii generale a ochilor
- completeaza si inregistreaza formularele necesare


CERINTE

- Studii superioare - Optometrie
- cunoasterea limbii italiene - nivel optim
- cunoasterea utilizarii de teste si instrumente pentru testarea capacitatii oculare
- disponibilitate de relocare in Italia pentru o perioada de minim un an
- bune abilitati de comunicare si de ascultare


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate