Secretara CHITILA

LIFT KRAM S.R.L.

10-02-2016 | EXPIRA LA 11-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati de secretariat si protocol: preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea de fax si e-mail, distribuirea corespondentei pe departamente, urmarirea comenziilor de la partenerii de afaceri, prelucrarea si introducerea comenzilor de la clienti, centralizarea rapoartelor, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor; actualizarea bazei de date-documente; asigurarea suportului administrativ pentru departament; traducerea documentelor.

Activitati de operare PC: ofertare, contactare/comenzi clienti, contracte/comenzi furnizori interni/externi si relationare, urmarire comenzi, traduceri pentru importuri, relationare cu vama, responsabila de casierie, controlul gestiunii, intocmirea situatiilor solicitate, intocmirea contractelor de munca si gestionarea lor, realizarea de traduceri pentru etichete si manualele produselor.


CERINTE

Cunostinte activitati de secretariat si protocol: preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primire si trimitere de fax si e-mail, preluarea comenziilor de la clienti, evidenta si distribuire corespondenta pe departamente.

Cunostinte in operare PC (ofertare, contactare/ comenzi clienti, contracte/comenzi furnizori interni/externi si relationare, urmarire comenzi, traduceri pentru importuri, relationare cu vama, controlul gestiunii, intocmirea situatiilor solicitate, intocmirea contractelor de munca si gestionarea lor, realizarea de traduceri pentru etichete si manualele produselor.

Cunostinte de limbi straine: engleza (scris - bine,vorbit - bine,citit - bine)-minim.
• Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei;
• Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;
• Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.);
• Persoana serioasă, organizată, responsabilă, motivată, cu inițiativă, orientată către obținere de rezultate;
• Capacitate de lucru în echipă, de comunicare și relaționare foarte bună, rezistentă la efort, disponibilitate pentru lucru peste programul normal atunci când sarcinile de serviciu o impun, și capacitate de a munci în condiții de stres;
• Corectitudine și loialitate față de companie, adaptabilitate și flexibilitate
Observatie: dorim o persoana pentru punctul de lucru din Chitila, jud. Ilfov. Va rugam sa tineti cont de acest aspect in momentul plasarii CV-ului.


BENEFICII OFERITE

Lift Kram angajeaza secretara pentru Chitila, jud. Ilfov, salariul oferit 1200-1500 RON.
Program de lucru 8.00-16.30. Pauza de masa: 30 min.


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectare si fabricare de componente electrice si mecanice pentru ascensoare. Comercializare de piese si componente pentru ascensoare.
Asigura calitate superioara la produse servicii si componente, conform cu normele europene: en 81.0, 81.2, 95/16/ec.