Job expirat
- Întâmpină şi conduce vizitatorii către destinaţie
- Preia apelurile telefonice şi le direcţionează către persoanele vizate
- Preia şi transmite mesaje
- Distribuie corespondenţa
- Întocmeşte necesarul de papetărie şi protocol şi lansează comenzile
- Gestionează activităţile de rezervare, cazare şi emitere bilete de călătorie
- Oferă sprijin în activităţi administrative pentru angajaţii companiei
- Studii medii
- Experienţă in activităţi administrative/ de secretariat/ recepţie
- Cunoştinţe medii operare PC (MS Office, Internet, Lotus)
- Limba engleză - nivel avansat
- Limba franceză – constituie avantaj
- Excelente abilităţi de comunicare şi relaţionare cu clienţii
- Persoană ordonată, atentă la detalii
- Adaptabilitate
DEALER AUTORIZAT DIN 1992 IN ROMANIA AL MOTOARELOR SI GRUPURILOR ELECTROGENE CATERPILLAR. COMPANIE CU CAPITAL INTEGRAL STRAIN.