Customer service

Endless International

19-05-2011 | EXPIRA LA 18-06-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea de apeluri incoming si outgoing (InfoLine, Customer Care, Telesales/Telemarketing, Survey Calls)
Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services;
Documentarea exacta a interactiunilor in sistemul CRM sau in alte sisteme de clienti.
Intocmirea facturilor proforme si a ofertelor de pret;
Emiterea si lansarea de comenzi in programul de gestiune;
Urmarirea scadentei facturilor;
Asigurarea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor.


CERINTE

Studii superioare definitivate sau in curs de finalizare;
Experienta 1-2 ani pe un post similar;
Absolvirea a cel putin un curs in comunicare, customer service sau vanzari;
Organizare si bune abilitati de gestionare a deadline-urilor;
Capacitatea de a redacta raspuns la solicitarile clientilor, de a gasi solutii pe moment;
Gestionarea cu usurinta a reclamatiilor si a situatiilor conflictuale;
Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientate spre client;
Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent;
Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere (MS Office obligatoriu);
Auto-motivat si cu spirit de echipa;
Cunostinte de Limba engleza constitue un avantaj;
Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;


DESCRIEREA FIRMEI

Endless International produce si comercializeaza hârtie igienica şi detergenţi. Produsele funcţionează atât în uz casnic cat şi de piaţă în cadrul comerţului profesional pe piata din Grecia si, incepand din 2011 si pe piata romaneasca. Partenerul nostru, Eurochartiki SA este unul dintre cei mai mari patru producători din industria hârtiei ţesut în interiorul graniţelor greceşti. În plus, la acest Eurochartiki SA este inclusă în lista celor 500 cele mai profitabile industrii în Europa.

Eurochartiki SA a realizat cu succes o rată rapidă a vânzărilor, un fapt care poate fi vizualizat, nu numai din creşterea de profit, ci de la volumul de vânzări, în ultimii 5 ani a ajuns la o creştere de 225%.