Job expirat
Atributiile majore sunt proiectate in vederea pregatirii si asigurarii suportului direct al Directorului General pentru:
- Organizarea si planificarea activitatilor Directorului General
- Evaluarea necesarului de produse, materiale si instrumente existent si depozitare
- Pregatirea documentatiilor de contractare;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii/clientii de produse si materiale;
- Monitorizarea stocurilor si nivelului de aprovizionare/livrare;
- Pregatirea documentatiilor de sinteza pentru bordul companiei (productie, vanzari, achizitii);
- Studii superioare
- Abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie
- Experienta in activitati specifice: negocieri, contractare, relatii cu clientii, administrativ
- Experienta min 3 ani ca asistent manager
- Cunostinte excelente PC: Word, Excel , Internet si lucru in sistem ERP
- Engleza nivel avansat obligatoriu;
Profilul candidatului ideal:
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Abilitati superioare de analiza / planificare / decizie
- Proactiv, organizat, capabil sa gaseasca solutii
- Dinamic, energic, corect si operativ
-Pachet salarial motivant fuctie de experienta
-Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de success intr-o companie multinationala
-Mediu de lucru stimulativ si motivant
Asteptam CV-urile dvoastra si numai persoanele selectate vor fi contactate in vederea participarii la interviu
informatii suplimentare: 0745.17.85.81
Activitati de consultanta pentru afaceri si management