Suport Tehnic Retelistica - Limba Spaniola

SC Contact Line SRL

17-07-2006 | EXPIRA LA 23-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Identificarea si rezolvarea problemelor tehnice pe care clientii le intampina in folosirea produselor Allied Telesyn si in rezolvarea lor prin intermediul asistentei prin telefon, via email sau prin conectare remote.


CERINTE

- Abilitati de comunicare, capacitate de organizare, atentie la detalii

- Dinamism, rezistenta la stres

- Cunostinte de lucru sub mediu Windows si/sau Linux

- Buna intelegere a mediului IT si a serviciilor de asistenta

- Cunostinte de baza in domeniul retelisticii

- Certificari in domeniu, ex: CCNA, MCSE, constituie avantaj

- Limba spaniola - fluent


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru specific unei companii multinationale

- Conditii de munca excelente, echipamente de ultima ora

- Salariu competitiv

- Bonusuri si premii specifice campaniilor

- Training periodic, intensiv si gratuit

- Oportunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Contact Line (www.contactline.ro), una din cele mai moderne companii specializate in activitati de call-center din Romania, cu o experienta de peste 5 ani pe piata internationala, ofera servicii personalizate clientilor din diferite domenii de activitate: financiar-bancar, telecomunica¿ii, IT, bunuri de consum, resellers etc.

Contact Line este o companie in continua dezvoltare, astfel incat, in anul 2005, a inregistrat o crestere de peste 300%. În prezent, numarul operatorilor depaseste 300 persoane, Contact Line avand o prezentana¿ionala în trei sedii operative: Iasi, Cluj, Oradea.

Contact Line ofera servicii profesionale pentru gestionarea s consolidarea relatiilor cu clien¿ii: telemarketing (campanii pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor), cercetari de piata, sondaje electorale, stabilirea întâlnirilor de afaceri, gestionarea numerelor verzi, infoline pentru produse si servicii, asistenta tehnica de specialitate, asistenta pre/post vanzare, back office, solutii de call center la cheie.

Misiunea noastra este accea de a veni în sprijinul partenerilor nostri de afaceri din Europa, oferind solutii IT complete si personalizate, integrate cu servicii de call center.
Datorita activitatii sale în continua crestere, Contact Line doreste sa-si completeze echipa cu noi profesionisti pentru sediul din Iasi. Puteti aplica direct la adresa de email: mihaela.bejenaru@contactline.ro