Job expirat
Identificarea si rezolvarea problemelor tehnice pe care clientii le intampina in folosirea produselor Allied Telesyn si in rezolvarea lor prin intermediul asistentei prin telefon, via email sau prin conectare remote.
Abilitati de comunicare, capacitate de organizare, atentie la detalii
Dinamism, rezistenta la stres
Cunostinte de lucru sub mediu Windows si/sau Linux
Buna intelegere a mediului IT si a serviciilor de asistenta
Cunostinte de baza in domeniul retelisticii
Certificari in domeniu, ex: CCNA, MCSE, constituie avantaj
Limba spaniola - fluent
Mediu de lucru specific unei companii multinationale
Conditii de munca excelente, echipamente de ultima ora
Salariu competitiv
Bonusuri si premii specifice campaniilor
Training periodic, intensiv si gratuit
Oportunitati de dezvoltare a carierei
XL WORLD realizeazã în Romania activitãti de call center în diverse limbi europene (italianã, englezã, francezã, spaniolã, germanã, românã), folosind un personal specializat, care dispune de cele mai avansate resurse tehologice: internet prin fibra optica, sistem de telefonie voice-over-ip, sisteme de video-conferinta etc.
Campania are o experienta de peste 6 ani pe piata interna¿ional¿ (in special Italia, UK, Germania, Fran¿a) si na¿ional¿, oferind servicii clien¿ilor din domenii diverse: financiar-bancar, telecomunica¿ii, IT, bunuri de consum, resellers, etc.
In prezent, XL WORLD ROMANIA are peste 900 de agenti si o prezen¿¿ na¿ional¿ in 3 sedii: Ia¿i (sediul principal), Oradea si Bacau.
Pentru detalii accesati www.xlworld.eu