Supervizor Tehnic Iasi

VON CONSULTING

07-02-2010 | EXPIRA LA 13-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea telefonica, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidente aparute;
Asigurarea suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA);
Gestionarea incidentelor semnalate in limita competentelor stabilite;
Coordonarea activitatatii agentilor service desk;
Realizarea si implementarea documentatiei referitoare la solutiile tehnice si procedurile de lucru.


CERINTE

Cunostinte avansate sisteme de operare Microsoft;
Cunostinte avansate retelistica si hardware;
Acreditari managent si/sau standarde de calitate ISO;
Reprezinta un avantaj detinerea certificarilor: MCT, MCP, Comptia+, CCNA;
Cunostinte avansate de limba Engleza sau Franceza.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru multinational;
Posibilitate de dezvoltare cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

recrutare personal