Sef magazin si Adjunct Sef Magazin - oportunitate de dezvoltare profesionala in aria de retail - Iasi

SC Domo Retail SA

02-07-2007 | EXPIRA LA 01-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sef Magazin

Evidenta si urmarirea stocului de produse;
Controlul, coordonarea si dezvoltarea personalului din subordine conform politicii companiei ¿i planului anual de afaceri;
Administrarea activitatii intregii locatii din punct de vedere al vanzarii;
Adminstrare bunuri companie, mijloace fixe;
Gestionarea valorilor si bunurilor societatii;
Depunerea tuturor eforturilor in realizarea targetului de vanzari.


Adjunct Sef Magazin

Asigura sprijinul sefului de magazin pentru atingerea prin profesionalism si abilitati manageriale, a unor cifre de vanzari, conform nivelului stabilit de managementul firmei;
Coordonarea echipei de vanzari impreuna cu seful de magazin;
Administrarea activitatii intregii locatii din punct de vedere al vanzarii;
Adminstrare bunuri companie, mijloace fixe;
Gestionarea valorilor si bunurilor societatii;
Depunerea tuturor eforturilor in realizarea targetului de vanzari;


CERINTE

Sef/Adjunct Sef Magazin

Cunostinte privind gestionarea si optimizarea stocurilor si asigurarea conditiilor de depozitare pt. pastrarea calit¿¿ii si integritatii produselor
Gestiunea activelor / fondurilor fixe ale magazinului
Cunostinte operare calculator
Negociere
Cunostinte Limba Engleza
Orientare catre relatia cu clientii
Spirit de lider
Obiectivitate
Atentie la detalii
Munca in echipa
Abilitati de comunicare
Dezvoltarea capabilitatilor angajatilor


BENEFICII OFERITE

-pachet salarial atractiv;
-oportunitati de dezvoltare a carierei;
-lucrul intr-o atmosfera competitiva;
-participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.

In cifre Domo insemna: o retea nationala formata din 110 magazine, a caror suprafata depaseste 35000 de metri patrati; mai bine de 1000 de angajati; o cifra de afaceri de 101 milioane de euro in 2004, iar pentru anul 2005, fiind prevazuta o cifra de afaceri de peste 130 milioane de euro.

In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata – respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.

Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.

Ne pregatim in fiecare zi sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare moderna, memorabila, de neinlocuit si vrem ca intr-un timp relativ scurt, clientii nostri sa se simta acasa in magazinele noastre. Asa cum se simt si produsele pe care le vindem. Pentru ca Domo inseamna bucuria caminului. Domo creeaza confortul plin de energie, personalitatea, inspiratia si caldura unui camin in care iti doresti sa te intorci in fiecare zi.

E simplu: Domo. Pentru acasa.