Sales Assistant Manager

Adecco Romania

11-03-2010 | EXPIRA LA 17-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- realizarea prezentarilor (Ppt), sustinerea activitatilor si proceselor desfasurate in cadrul Departamentului de Vanzari;
- promovarea materialelor, serviciilor si bunei imagini a firmei;
- asista directorul de vanzari in toate actiunile pe care acesta le intreprinde;
- centralizarea documentatiei clientilor necesara pentru intocmirea contractelor;
- cunoasterea conditiilor contractuale pentru fiecare client in parte;
- centralizarea si actualizarea permanenta a situatiei contractelor;
- transmiterea de oferte pentru produsele solicitate de clienti;
- raspunderea asupra corectitudinii cifrelor si inscrisurilor din rapoarte, situatii, prezentari; - transmiterea in timp real a tuturor informatiilor necesare catre toate celelalte compartimente ale firmei.


CERINTE

- absolvent studii superioare
- limba engleza, nivel avansat
- bune cunostinte operare PC (Microsoft Office)
- minim 2 ani experienta pe un post similar
- abilitati de comunicare si planificare
- disponibilitate la program prelungit


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 6.600 de birouri in 70 de tari ale lumii.
Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.
Zilnic, peste 700.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.
Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.
Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.
Adecco in Romania
Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.
Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.
La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate