Referent administrativ-resurse umane

SC Veo Worldwide Services SRL

21-01-2016 | EXPIRA LA 21-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

R55702007150
Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă :
-Realizarea sarcinilor administrative;
-Gestionarea relațiilor cu colaboratorii externi;
-Verificarea și actualizarea bazelor de date ale departamentului;
-Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor sau informațiilor către departamentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
-Redactarea corespondenței de afaceri necesare desfășurării activității zilnice;
-Furnizarea suportul tehnic pentru serviciile operaționale (prelucrare și evidența documente);
-Intocmirea și transmiterea rapoartelor lunare cu privire la activitățile administrative către superiorul ierarhic etc. .


CERINTE

Căutam o persoană motivată și cu spirit analitic pentru a se alătura echipei RH Contracte internațional, la sediul nostru din Iași.
Suntem dornici să te cunoaștem dacă:
- Cunoști limba franceză la nivel mediu( minim B1) ;
- Ai experiență în domeniul administrativ( aceasta reprezintă un avantaj) ;
- Ai excelente capacități de organizare.


BENEFICII OFERITE

Beneficii :
-posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
-desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă;
-pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!