Referent administrativ internațional

SC Veo Worldwide Services SRL

20-02-2016 | EXPIRA LA 20-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

R40102001160
Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă :

- comunicarea cu platformele logistice pentru a pregăti mărfurile ce urmează sa fie transportate;
- organizarea gestiunii și întocmirea inventarului pentru stocurile de marfă (Input / Output / Shipping)
- gestionarea returului de marfă al firmei, în colaborare cu departamentul de marketing
- sprijinirea colaboratorilor din departament în activitatea lor de zi cu zi (sarcini administrative, e-mail trimite, fișier de urmărire etc.)


CERINTE

Avem o echipă tânără și dinamică pentru care căutăm noi colegi.

Ce iți propunem ? Provocări zi de zi !

Cum am vrea noi să fii :

Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba franceză( minim nivel B2). De asemenea, viitorul nostru coleg ar trebui să aibă experiență în activități administrative, de lucru în Excel și o bună capacitate de organizare și prioritizare.

Dacă inițiativa, firea dinamică și capacitatea de adaptare te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!


BENEFICII OFERITE

Și pentru că valorificam dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:

- pachet salarial motivant ;
- posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți ;
- formare în mediul de lucru SAP ;
- desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!