Referent administrativ Iasi

SC Veo Worldwide Services SRL

11-09-2015 | EXPIRA LA 11-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Misiune:
(R50902001150)

Cautam o persoana autonoma si organizata, pentru a se alatura Departamentului Administrativ-Financiar, la sediul nostru din Iasi.

In calitate de Referent administrativ in Veo, principalele tale misiuni vor fi:
- Optimizarea costurilor furnizorilor existenti (site-uri de recrutare de personal, servicii de cazare locale si nationale, (hotel/regim hotelier); optimizarea costurilor cu serviciile cu adresabilitate generala (Medicina Muncii, Protectia Muncii);
- Verificarea indeplinirii conditiilor contractuale cu prestatorii generali: SSM, Medicina Muncii etc;
- Prospectarea de furnizori noi, solicitarea si negocierea tarifelor, scadente, termene de executie/livrare, perfectarea conditiilor contractuale si transmiterea contractelor pentru validare juridical;
- Colaborarea cu juristul pentru : verificare, modificare, prelungiri, rezilieri contracte (prestari servicii, achizitii, contracte de inchiriere apartamente) ;
- Gestionarea apartamentelor inchiriate (centralizare, actualizare si transmitere istoric lunar salariati cazati, etc);
- Gestionarea cladirilor (verificare si efectuare prelungiri contracte de inchiriere, evidenta chirii spatii, facturi de utilitati, etc);
- Verificarea si validarea comenzilor de materiale birotica si pepetarie, materialelor igienico-sanitare.


CERINTE

Candidatul ideal:
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- Cunostinte de limba franceza (reprezinta un avantaj);
- Experienta relevanta pe un post similar, de minim 2 ani;
- Rigurozitate;
- Atentie la detalii si la acuratetea datelor.


BENEFICII OFERITE

Beneficii :
- Formare la nivel internaţional;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!