Inginer suport tehnic nivel 2 - limba franceza

SCC Services Romania

12-03-2010 | EXPIRA LA 18-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele responsabilitati:
- Preia telefonic, prin intermediul e-mail-ului sau prin alte sisteme specifice semnalarile clientilor referitoare la incidente aparute
- Asigura suportul tehnic de la distanta in concordanta cu acordul de serviciu stabilit (SLA)
- Analizeaza si rezolva incidentele semnalate in limita competentelor stabilite
- Mentine contactul cu clientul si celelalte parti implicate in rezolvarea incidentelor pana la solutionarea acestora
- Actioneaza ca suport tehnic pentru inginerii de teren
- Monitorizeaza si raporteaza incidentele si problemele semnalate, propune solutii pe termen mediu si lung
- Contribuie la verificarea si actualizarea documentatiei referitoare la solutiile tehnice si procedurile de lucru


CERINTE

- Cunostinte de baza hardware (PC)
- Cunostinte peste medie a sistemului de operare Windows (accent pe Windows XP si Windows 2000) si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
- Cunoastere peste medie a pachetului MS Office si abilitati de rezolvare a problemelor uzuale
- Cunostinte peste medie de retelistica (LAN)
- Atitudine orientata spre client, capacitate buna de relationare prin intermediul telefonului si in scris
- Comunicare si lucru in echipa

Aptitudini:
- Limba FRANCEZA la nivel avansat
- Cunoasterea la nivel avansat a unei alte limbi straine de circulatie europeana constituie avantaj
- Disponibilitate pentru lucrul in ture, inclusiv in timpul noptii si al sfarsitului de saptamana


BENEFICII OFERITE

- training initial tehnic, de utilizare a instrumentelor de lucru si asupra specificului activitatii.
- se ofera un pachet salarial competitiv si oportunitati de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala de succes.


DESCRIEREA FIRMEI

SCC (Specialist Computer Centres) este cea mai puternica firma privata cu capital integral britanic activa in domeniul serviciilor IT. Anul 2010 debuteaza cu o noua extindere a serviciilor oferite, a portofoliului de clienti si a numarului de angajati.